2013. december 25., szerda

My followers... mézeskalács dekorálás

Túltesznek rajtam!

 







CILIÉ
OLIÉ

ENYÉM

APÁÉ




Recept: 
25 dkg méz
10 dkg porcukor
12 dkg margarin
50 dkg liszt
1 egész tojás
2 sárgája
2 kk. szódabikarbóna
2 kk mézeskalács fűszer


Első 3 összetevőt összemelegíteni, lisztet a fűszerrel, a szbb-val összekeverni, közepébe kis lyuk, bele a tojások, és a mézes katyvasz.Összegyúrni. Én tálban csináltam. Hidegre tenni több órát. (Én véletlenül hagytam a teraszon kissé megfagyni, így egy egész éjjen át felengedni hagytam szobahőmérsékleten.)
4 mm-sre nyújtani. 180 fokon 8 percig sütni!
Máz:
2 fehérje + 15-20 dkg porcukor. Az eredeti 20 deka, de nekem nem volt annyi, de így is megkeményedett!

Jó szórakozást, jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...