2013. december 4., szerda

Adventi naptár 2.0

Hja, hogy már nincs annyi időm...! Na igen, idén felesben lett hendméd, és egyáltalán nem lett újrahasznosított a naptár, de szerintem tök szép.
Olinak ez jobban tetszik, mint tavalyi, teljes egészében sk. Naná! Nagyobbak a csomagocskák, de a tartalom nem több ;).
Szóval vettem ezt a csipeszkészletet még november elején, (amikor 30-án kibontottam, akkor vettem észre, hogy zsinórozva van!), pedig vettem szép gyapjúzsinórt is...mindegy, még egyszerűbb a dolgom, és vettem a csomagolópapírt (nem volt egyszerű, mert Pécsen csak az Árkád papírboltban találtam sima, natúr (nem is az teljesen, mert arany) papírt. Téglalapokat hajtogattam, két irányban hajtva a végükön. Én az egyik véget leragasztottam, de ragasztás nélkül is stabil.
Ha így haladok, jövőre kész ikeás adventi naptárt veszek? 2 év múlva meg sima sparosat? Csak viccelek!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...