2012. november 12., hétfő

Mission Completed!

Szóval van az a kis szakadás :/ a kanapé karfáján.



... az idő vasfoga....

Szabi már egy ideje rágja a fülem, hogy "varrjak rá foltot" ??!!! :/()&@{{}  -  legyen inkább távirányítótartó... Két legyet egy csapásra! Sosem tudjuk, hol vannak, mindig leesik, és jó nagyot csörren, és akkor már legyen helye a töltőnek is.

Gondoltam, a legegyszerűbb filcből, legalább a szegést megúszom. 3 rétegből áll, így strapabíró lesz, meg a tartása is jobb. Körbevarrtam, illetve a zsebeket varrtam körül.





Na és végre kész van!





Ui: a sárga jelölőt még le kell koptatni (csak nem akartam túl erősen dörzsölni az anyagot), egyébként rózsaszínnel varrtam. Lehet, hogy egyszer ezt is kihímezem, ráférne...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...